FRAMSIDAN PÅ MODETIDNING

Nu har jag nog lagt upp de mesta vi har pysslat med under höstterminen och nu i början av vårterminen, iallfall allt jag har bild på så nu är jag ikapp där jag är nu om man säger så.
På bilden ser ni veckans uppgift som var att man skulle göra en uppsättning som skulle passa in på framsidan av en mode tidning, kraven var minst 2 gummibandsfästen sen var de fritt fram.
Den här uppsättningen har jag och Tea gjort, den skulle stå på framsidan för tidningen Ele och bära en svart långkläning i en ganske stilig miljö :)
Igår började vi gå igenom allt som har med färgning och göra (bland annat "färgtriangeln" här ovan) så nu är det bara att plugga in alla siffror och grejs till nästa vecka.
Nu ger jag upp för idag, blev många inlägg i ett.

Här någon dag ska jag skriva om hur min praktik innan lovet var och vad jag gjort och sånt, kanske imorgon we will se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0