9/12-10

Blev inget speciellt bloggande igår så skriver nu istället..
Började med att jag for till skolan då hade no och livskunskap, sen väntade del två av matteprovet som jag behövde fixa minst 10 poäng på för att få godkänt  och tur som var klarade jag ju 11!
Sen var det bara svenska och luciaträningen kvar innan vi slutade, då åkte jag till mommo och moffa och käkade middag där. Fixade även med mamma och pappas julklapp där och pysslade på med lite annat också med mommo.
De var väll gårdagen då. Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå lite börjar inte förän 10.10 så behöver ju inte precis stressa när jag redan är klar haha.
Ikväll blir det spinning med handbollslaget så får se om jag hinner blogga nå mer ikväll eller så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0