ANDRA ADVENT

Godmorgon! vaknade för inte allt för länge sen, ska väll börja ta tag i allt som måste hinnas med idag vilket känns som rätt mycket..
♦ Ska ta och stor städa rummet och börja julpynta det lite så att man får ännu lite mer julstämning!
♦ Sen borde jag ta tag i No pluggandet, har prov på tisdag i biologi, och denna gång ska jag fan spika det annars vet jag inte vad jag gör!? borde även ta tag i att plugga lite matte också så jag kan göra b-delen på provet.
♦ Måste baka till föräldrarmötet vi ska ha på tisdag kväll i skolan.
♦ Hade även tänkt hinna med lite annat också fram mot kvällen, bla kanske älsklingen skulle komma så de ser jag fram emot!
Där har ni min dag, som den just nu verkar ska se ut.
Jaja är väll bäst att jag sätter igång nu då så jag hinner med allt, bara städandet kommer ta en evighet!
ps. Andra advent idag, vilket betyder att de bara är lite drygt två veckor till julafton, och bara 6 dagar tills jag fyller år! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin Strömberg

Ljusen brinner ju från fel håll ;)

2010-12-05 @ 13:47:49
URL: http://josefinstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0