DAGEN INNAN JULAFTON!

Idag är de då dagen före julafton, så har inte hunnit blogga så mycket sista veckan i och med att da har varit fullt upp med de sista på skolan. Hade julavslutning i tisdags kväll, fick betygen som jag är hyffsat nöjd över iallafall (har nu 225 poäng) men ska självklart höja de ännu mer.
Igår tog jag och sov ut ordentligt och låg och slöade i sängen ett bra tag innan jag klev upp och for mot stan för att inhandla dom sista julklapparna efter det åkte jag hem och julstädade rummet och bara mös i soffan resten av kvällen.
Idag har jag hunnit in en sväng till stan igen och hjälpt pappa köpa några julklappar till mammsen och sen hälsade vi på hos mommo och moffa ett tag blir ju även att vara där imorgon då med kusinerna, moster och morbror (som vanligt).
Nu ska jag gå och hjälpa mamma med lite paketinslagning och julgodis, senare kommer älsklingen hit! ♥
Jag och Felicia innan avslutningen



Söt Fanny


Såhär glad blev Lars av min och fannys julklapp (anisbröd och marsipangrisar)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0