HELT SLUUUUT!

Ligger nyduschad och heeeelt slut i sängen och lyssnar på musik.
Spinningen ikväll var riktigkt jobbig (har inte fått träna på 3 veckor och de här blev de första jag gjorde) man skönt kändes det efteråt, när vi hade tränat lite mage och rygg också..Väldigt välbehövligt för min del om inte annat.
Dock kommer jag nog ha en fet träningsvärk imorgon skulle jag tro ;)
Kan dra lite om morgon dagen nu när jag ändå håller på eftersom att uppdateringen nog inte kommer vara på topp.
Jag fyller ju nämligen år på lördag så ska ha en liten middag här hemma imorgon kväll då, tror då de kommer bli rätt kul iallafall.
Men ett måste är att direkt efter skolan gå ner till stan och köpa en färgbomb (inpackning) till håret så min lila slinga blir lika lila igen som när jag färgade den. Sen blir det bara hem och städa upp litegran, börja med maten, fixa mig and so on..
Kameran kommer förstås vara med under kvällen så bilder kommer, om de blir imorgon kväll eller på lördag det vet jag däremot inte.
Ska väll ta och runda av här då så de inte blir allt för långt.
kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0