JULAFTON!

Julafton idag då, vaknade inte allt för tidigt och klev upp för att äta julfrukost tillsammans med familjen efter de fixade jag håren på mina systrar och sen på mig själv innan de bar av en snabb sväng förbi fanny innan hela familjen åkte iväg till mormor och morfar.
Vi firar alltid jul där tillsammans med dom, mina kusiner, min moster och morbror, vi ser på kalle, äter julbord, öppnar julklappar, fikar jul fika och bara umgås.. det har lixom blivit en tradition genom åren skulle kännas sjukt konstigt om de en jul inte skulle vara så.
Nåja är väll rätt så nöjd med julklapparna inte allt då men men, fick ju lite av varje iaf bla. en parfym, en ipod, pengar, ny hjälm och glasögon, lite kläder, smycken osv tack allihopa ♥
Bror och jag :)
(orkar inte ladda upp nån mer bild när dom bara vänder sig åt fel håll och bråkar ed mig)
Här hemma har vi bara legat i soffan, tittat på julfilmer och pratat lite om allt möjligt en rätt skön avslutning på julafton.
Imorgon bär det av mot (först) Råneå för att hälsa på faster och kusiner och en liten nykommen bebis en ny kusin alltså :) Sen åker vi vidare mot Luleå för att hälsa på gammelmormor och gammelmorfar och fira lite jul med dom så uppdatteringen kommer nog inte vara så awesome om jag säger så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0