MÅNDAG TODAY!

Hallå, måndag idag då..och tyvärr inte prao den här veckan nå mer utan de var skola, sjukt jobbigt kan jag säga är så grymt skol trött nu så jag håller på att gå under!
Jullovet kommer verkligen att behövas säger jag bara, men innan det måste jag ta och kämpa mig igenom 2 skolveckor till, dock inte så jätte jobbiga menmen.
Har iallafall no prov imorgon så ska snart sätta mig med min "kompis"....BIOLOGIBOKEN! gud så kul, fast nä men de här provet har jag bestämt att de ska bli MVG på haha får ju se om jag lyckas.
Taggar lite smått till helgen faktiskt, fyller ju år på lördag så blir att ha middag osv på fredag med några härliga b-ruudar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0