BACK ON BLOGG.SE

Känner att jag har varit riktigt dålig på det här med bloggandet, speciellt nu under sommaren men om jag ska sammanfatta det kort så har jag verkligen tagit vara på lovet och levt livet, haft kul och umgåtts med mina nära och kära.
Var i Piteå förra helgen på pdol och nu i helgen var det Luleå och Lk men har dessvärre typ inga bilder från de..men kanske kommer upp någon bild sen igår då vi firade Felicia om hon skickar dom till mig någon dag.


Nåja har inte något riktikt vettigt att skriva om känner jag men tänkte iallafall ta tag i bloggandet nu när de går mot höst och skolan börjar snart.. och om jag inte sagt det tidigare så ska jag gå frisör här i Kalix, ångrar dock lite nu i efterhand att jag inte valde att söka på annan ort men vill ju iallafall gå frisör så det känns kul och längtar faktiskt litegrand nu!

Ska även ta och försöka fixa en ny header nu också någon dag, kanske imorgon om jag tar mig tid till det då, hade tänkt hälsa på min mommo och moffa som jag inte träffat så jätte mycket i sommar och nu saknar jag dom riktigt  mycket!

En bild på lill kusinen Li från släkt träffen förra veckan, så sjukt söt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0