LIVET LEKER OCH JAG ÄR GLAD!

Veckan här har susat förbi och det är redan Fredag, känns sjukt skönt för jag är riktigt trött. Nu tänkte jag berätta lite mer om första skolveckan, har inte riktigt orkat tidigare.
Måndag och Tisdag var vi iallafall på frisörskolan och körde namnlekar och såntdär, ena dagen var även tvåorna och treorna med (dom som går hv alltså). Sen på kvällen på tisdag var vi på strandängarna med klassen och våra nya mentorer Åsa och Johanna (som förövrigt verkar jättebra) och spelade volleyboll, pratade och så.
Onsdag började dom vanliga lektioner inne i skolan och har pågått till idag, är väldigt glad att vi har korta dagar på schemat kan jag ju säga!
Var väldigt stel stämning i klassen i början men kännes mycket bättre nu och har redan lärt känna några nya kompisar vilket jag tycker är jättekul! :) På måndag har vi även våran första karraktär dag, då ska vi få våra vagnar och kammar osv och sedan gå igenom flättekniker, det blir nog kul!

Nu ska jag mysa ner mig i soffan och bara ta de lugnt resten av kvällen för jag är äckligt trött och har dessutom dragit på mig en äcklig förkyling så ska försöka bli av med den tills imorgon då jag eventuellt har lite andra planer med en fin, men vi får se vad som blir. Ha de bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0