MY DAY!

Började dagen med att fara in till stan, fick med mig ett par röda jeans ett lila nike träningslinne och ett par skor hem (man kan ju aldrig få för många skor ahah) + lite småsaker samt hårfärg. Tryckte även en kycklingtoast på myggan till lunch..



Efter de for jag då hem och färgade håret, vågade mig faktiskt på en röd färg trots allt och blev faktiskt riktigt nöjd! När håret var klart fixade jag mig lite snabbt och bytte kläder och for iväg mot Lilla hotellet för en trevlig middag med flowgänget :)

Och såhär blev då resultatet av färgningen ( kommer bättre bild så småningom! :) )

Nu ligger jag här i sängen mätt och belåten har just kommit hem från middagen som var riktigt god! Ska försöka sova i tid idag ska nämligen iväg på ikea imorgon och kolla lite saker. Efter det blir det fotboll och lite annat så uppdatteringen kommer nog inte vara på topp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0