DAG 2

Tio saker jag vill göra innan jag dör.. okej, de här blir svårt har inte tänkt så mycket på det men gör ett försök!
1. Jag vill resa, över allt och ingenstans - helst tillsammans med mina underbaraste vänner
2. Jag vill flytta härifrån, helst av allt till Göteborg som de ser ut nu men kanske även utomlands nån gång vem vet
3. Jag vill vinna enormt mycket pengar så jag kan köpa allt jag vill
4. Jag vill spela en handbolls match i tv
5. Jag vill bli en riktigt duktig frisör
6. Jag vill bedriva ett eget företag
7. Jag vill hoppa fallskärm. kommer nog aldrig hända när jag är så jävla höjd rädd men de skulle vara grymt
8. Jag vill äga en petit brabancon mops eller en chihuahua, så otroligt söta
9. Jag vill hitta rätta kärleken
10. Jag vill bli lycklig och skaffa familj







Sådärja fick ihop det tillslut, nu ska jag fortsätta min fredagskväll med lite idoltittande och gott! imorgon ska jag iväg mot sporthallen och döma mini handboll, i flera jävla timmar känns inte de minsta lockande att slösa bort en hel lördag för de men men man är ju illa tvungen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0