BESTÄLLT

Beställde väggordet jag ska ha i rummet när de blir klart igår, och de blev de här..
" A TRUE love story NEVER ENDS"
Nu har vi målat alla 3 väggar som ska vara vita, alla lister osv så nu är de bara fondväggen och de kvar som förhoppningsvis inte ska ta allt för länge :)
Ska kolla lite i Haparanda imorgon också om jag hittar något till rummet för ska dit med skolan på studiebesök och kolla på handelsprogrammet så då ska vi få gå och shoppa lite, så kanske hittar lite kläder också :)
nå nu ska jag gå och prata lite med mormor innan jag kryper ner i en varm sänge och sluter ögonen för natten..
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Unge! Lär mig hur man går och sover i tid, du verkar ju kunna det! :O

2011-02-16 @ 23:41:03
URL: http://josefinstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0