KÖRIGA DAGAR..

Har blivit ganska så kass uppdatering nu på sista tiden, men nu är de ju såhär att jag har sjuuukt mycket i skolan så här innan lovet + träningar och matcher på det, då gäller det att prioritera.
Ikväll har jag iallafall varit och tränat så kom precis ut ur duschen och nu ligger jag i sängen och ska plugga lite innan jag somnar.. hade tänkt kolla igenom engelska fraserna som vi har till imorgon och sen även läsa några sidor i historia boken (ska ju läsa kring 50s + anteckningar innan torsdag så lika bra att börja).
Tar och pluggar till matte provet under lunchen imorgon eftersom att vi har 2 timmars lunch och provet direkt efter. Sen ska jag även försöka att uppdatera här lite bättre i helgen så gott de går :)
Nu ska jag sätta igång med plugget och sen säger jag godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0