ÅRETS HURTIGASTE!

Efter myggan lunchen med Fanny så gick vi omkring på stan ett tag och kollade mest runt efter lite träningskläder, de var väll då vi blev taggade till att fara och träna.
Sagt och gjort vi drog på oss underställ, vinddress, mössa vantar och pjäxor sen tog vi oss ut på en skidtur på ca 40minuter. Direkt efter det åkte vi vidare till sporthallen och bytte om och körde ett hårt gympass, var tänkt att vi skulle simma efter också men då han bassängerna stänga så vi gymmade en halvtimma extra.
Jobbigt var det men känns skönt såhär efteråt, tror jag kommer ha en fet träningsvärk imorgon men de är bara bra(dock en mindre bra kombination att träna så här hårt med en förkylning i kroppen), får väll ta och gå ut och gå en sväng då jag vaknat till liv så de släpper lite.
Nu ska jag avrunda och slå igång en film eller något som jag kan somna till, förhoppningsvis tidigt ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0