FRÅN 2010 TILL 2011

2011 nu då! tänkte ta och visa hur jag har förändrats under 2010 tills nu bara för skojs skull :)

Januari:
Hade brunt hår, och långt var de..
Februari:
Hade färgat håret rött och underhåret svart, håret var fortfarande långt..
Mars:
Hade fortfarande rött och svart hår som var långt, ännu längre än tidigare...

April:
Jag vart less på att vara mörkhårig så gick mot ljusare tider, ljusbrunt med slingor håret var långt men nu var de jävligt nött efter blekningen så skulle få klippa av det..

Maj:
blev ännu ljusare i håret och klippte av det...
dock var de lite gul/orange aktigt så for till frisörskolan och färgade håret igen och då såg de ut såhär. och kort tyckte jag de var..

Juni:
Blev ännu ljushårigare, dock lät jag underhåret vara typ ljusbrunt..

Juli:
färgade bort utväxten och blev då lite blondare..
håret blektes ännu mer i solen så jag blev riktigt blond..

Augusti:
Blev mökhårig igen för att de ljusa nötte så mycket, och håret hade blivit längre..
September:
Mörkhårig..

Oktober:
samma här..

November:
Klippte page..
December:
Färjade håret mörkare och gjorde en lila slinga i luggen, och på julafton hade jag i löshåret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0