MÅNDAG 3/1 - 11

Igår så kom Fanny hem från Luleå där hon varit i stort sätt hela lovet sen efter julafton, så nästan direkt hon kom hem så kom hon hit och vi prata på osv försökte få någon att vara med oss och vara lite social men inte de..så då blev de att kolla på film (som dock sög!) resten av kvällen.
På morgonen idag ställde vi alarm på halv 10, klev upp fixade oss och sen åkte vi med bussen till stan och käkade frukost/lunch på kina och sen strosade vi bara runt på lite affärer ett tag innan mamma hämtade mig och så släppte vi av Fanny.
När jag kom hem så tog jag en pn i typ 2 timmar innan Simon kom och var med mig ett tag innan jag skulle på träning.
Nu ligger jag i sängen nyduschad och slut efter kvällens träning så förhoppningsvis somnar jag inte allt för sent ikväll eftersom att jag ska upp medans de är ljust ute imorgon och fota med kusinen så jag har lite nya bilder, sen ska jag försöka fixa en ny, bättre header med dom då när jag har tid! :)
avrundar här och säger godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0