ONSDAG

Har varit dålig på att uppdatera här i veckan, men har haft mycket..plugg, träningar, plugg, skola osv.
Kan dra igenom dagen lite snabbt iallafall, började med att ta bussen till skolan till 8.00 vi hade vikarie alla lektioner förutom på svenskan, då var vi på bibblo och lånade böcker som jag borde börja läsa snarast (en på engelska och en på svenska).
Efter bibblan gick jag och fanny runt på stan och babblade på och träffa några andra från klassen, sen blev det en mycket god fika på lyktan innan jag tog halv 3 bussen hem.
Hemma höll jag på att somna direkt jag la mig i sängen men då var de mat så klev upp och käkade, for till sportaffären med mamma och pappa köpte nytt linex och en tränings tröja, och sen ikväll har jag varit på träning så nu är jag helt död.
Känner också att en skrämmande huvudvärk har börjat smyga sig till mig och är jätte trött så ska nog sova, har sovmorgon imorgon SKÖNT!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0