TRÅKIGT TEXTINLÄGG

Sitter hos mormor och morfar och skriver lite på min argumentations uppgift (tog paus nu för att blogga).
Stannar här några dagar eftersom min bror har fått magsjuka och jag absolut inte vill bli smittad, har inte tid för det heller så håller mig på avstånd!
Kan ju dra lite kort om skoldagen, började 9.10 med no..de första vi fick veta var att vi har prov nästa fredag (kul start på dagen, eh nä) så vi gick igenom lite om de ska fortsätta imorgon. Efter de vart de en kort svenska lektion följt av idrott där de blev badminton. Sen språkval och slut!
Ska jag sammanfatta dagen ännu kortare blir de
- jobbigt!
For till stan en sväng efter skolan med Terese så gick runt och kollade lite där, käkade pizza till middag och chillade på innan jag for hem, där jag inte stannade länge.
Packade mina saker, dvs typ halva rummer (haha) satte de på sparken och for hit!
Nu ska jag fortsätta skriva på min argumentationssak sen ska jag sova, tidigt.
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0