VÄGGORD

Har inte varit så jätte bra på att uppdatera nu i veckan men har varit lite körigt så får be om ursäkt för det.
Just nu sitter jag iallfall och tittar på lite tapeter och väggord medans jag väntar på att maten ska bli klar. Har nämligen fått lov av pappa att vi ska tapetsera mitt rum nästa månad så kom gärna med förslag om ni vet någonstans där man kan hitta fina tapeter till en fondvägg (helst typ svart).

Här är några av alla väggord jag har hittat så ni kan gärna hjälpa mig att välja eller komma med mer tips :)
Har hittat betydligt många fler men orkar inte lägga upp alla så jag slutar såhär och går till köket och hjälper mamma.

Kommentarer
Postat av: faster maria

Den mellersta texten har jag nyss köpt och satt upp i vardagsrummet, blev jättebra :-)

2011-01-30 @ 20:40:04
Postat av: amanda

sv: Vad kul! lutar mest mot den just nu skulle jag tro :)

2011-01-30 @ 22:29:18
URL: http://amandaastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0