LÖRDAG 12 MARS

Kom precis ut ur duschen nu ska jag bädda ner mig i men renbäddade säng i mitt nystädade rum och slå igång en film eller något. Finns nog ingenting bättre än att gå och lägga sig ny duschad med ny rakade ben i en renbäddad säng haha :)
Har fått umgås med min söta hela dagen på sporthallen där vi har roat oss med handbollstittande, fotografering osv. Var iallafall kul om ni frågar mig!
Sen när jag kom hem åt jag go middag och sen gick jag och tog ut tvätten ur mitt rum dammsög, dammtorka skura och renbäddade, sen tog jag med mig min lilla syster på sparken och sparkade till ica för att köpa lite godis till oss och övriga i familjen till melodifestivalen som vi sedan har kollat på hela kvällen. Och i år var det ju iallafall en bra låt som vann, dock tror jag ju inte de kommer gå lika bra för han i euro vision song contest (visst hetere så?) aja som sagt nu ska jag bädda ner mig i sängen. Godnatt eller nå? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0