18 FRÅGOR + SVAR

I brist på något annat att göra och innan jag går och sover tänkte jag göra ett snabbt test..

18 snabba frågor

SAKER OM DIG SJÄLV:
1. är du singel?: Ja

2. är du lycklig?: Nja, varken lycklig eller olycklig
3. är du uttråkad? Lite smått
4. är du ledsen?: Njae inte riktigt rätt ord
5. är du italienare?: Nej
6. är du cooling? Sten cool! ;)
SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:
1. tror du på kärlek vid första ögonkastet?: Ja kanske

2. har du någon gång blivit sårad?: Ja
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Nog har jag
4.har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Nej de tror jag då inte

5.har du strulat med någon under de två senaste veckorna?: Nej

6. gillar du någon just nu? Nja vet inte

SENASTE:
1. telefonsamtalet du fick?: Pappa

2. låt du hörde?: Skaburbian collective - welcome

3. roligaste grejen som hänt? Går inte att bara säga en sak
4. personen du smsade?: Terese

5. du tillbringade natten med: Felicia

6. du kramade?: De minns jag inte, någon på skolan tror jag väl


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0