JAG SAKNAR MIN VÄN...MIN ANDRA HALVA!

Ni vet känslan man får när de känns som att de är något i ens liv som fattas, bara en liten bit (men ändå så sjukt stor) sen skulle allt bara vara perfekt?
Ungefär så känner jag och framförallt för att jag saknar en avi mina absolut bästa vänner nå så sjukt mycket, den vännen är ingen annan än min älskade Ania Marie Mitchell från Kiruna.
Jag är glad, riktigt glad över att jag fått ha möjligheten att lära känna en sån underbart fin person som du Ania och jag tycker det är riktigt riktigt tråkigt att saker nu är som de är och att vi börjat glida isär varanda, jag vill bara inte inse det.. det gör så sjukt ont i hjärtat att sakna en vän lika mycket som jag saknar dig!
Jag kan med all ärlighet säga att det inte går en ända dag utan att du finns där i mina tankar, jag undrar vad du gör, vad du tänker osv.. Det är många gånger man bara vill lyfta luren och prata med dig i timmar, precis som förut!
Även om vi nu inte har träffats på år och dagar och inte håller kontakten lika bra längre vill jag iallafall att du ska veta att du har en sjukt stor betydelse i mitt liv, du har en stor påvärkan att jag är den jag är idag och de är jag sjukt tacksam för! Nu hoppas jag bara på att få träffa dig så snart som möjligt, bara få krama om dig, berätta för dig hur mycket jag har saknat dig, vilken underbar vän du är och jag skulle aldrig släppa taget!
Fäller en tår för all tid av vår vänskap som runnit ut som sand, och hoppas på att allting en dag ska bli som förut för du vet jag skulle offra allt för dig. Jag älskar dig Ania, min bästa vän om du så vore på andra sidan jorden! ♥

I’d catch a grenade for you
Throw my hand on a blade for you
I’d jump in front of a train for you
You know I'd do anything for you

Du är min andra halva!

Kommentarer
Postat av: A.M

Du är det absolut finaste som finns! "till månen och tbx igen" för alltid! Tänk på mig när du ser den! Vi finns bägge två där under någonstans var stans vi är på jorden. Men jag vill verkligen hoppas att avståndet mellan oss inte blir allt för stort, jag älskar dig, min allra bästa vän, Amanda Maria Strömberg! <3

2011-05-31 @ 08:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0