MAKE UP



Dålig kvalla på bilden men var iallafall till Boden idag där vi blev sminkade och fotade på model lab, blev väl några fina bilder men köpte ändå ingen eftersom dem kostade 550 kr styck så kändes de inte så värt.

Ska snart ta och sova har mycket jag måste orka med imorgon, skola plugga och träna.. måste säga att de verkligen känns tungt med skola, jag vill bara skita i allt och ligga hemma resten av mitt liv känns de som och ännu jobbigare känns de när vi ska ha vårat första prov i historia på onsdag och jag fattar ingenting och har inte ens öppnat boken ännu. Smart tjej!
Tror jag säger godnatt för idag och hoppas på att ni har lite mer motivation i livet än vad jag har just nu! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0