KLASSFOTO!

Idag hamnade klassfotot i min bevlåda och så här såg de ut!

Har varit lite dålig med uppdatteringen på senaste tiden tycker jag men har inte haft någon ork alls, är jätte trött hela dagarna och sover iprincip hela tiden då jag inte gör någont annat vettigt som t.ex.  tränar eller umgås med mina vänner.

I veckan har vi iaf inte vanlig skolvecka utan vi har något som kallas "Vi-veckan" så igår hade vi bara karraktär halva dagen sen gick vi och fikade på Lyktan med klassen. Idag hade vi också karraktär, vi tränade formblåsning på varandra och sen gick vi till folketshus för att se på någon teater som förövrigt sög!

Imorgon ska vi och bowla med hv2 och 3 också och sen efter bowlingen grilla om jag fattade rätt.
Torsdag ska alla på skolan se någon film och på fredag är de vanliga lektioner.
Nu ska jag läsa lite i min svenska roman och sen sova för jag är jätte trött.
Godnatt mina  vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0