HELG IGEN!

Veckorna springer ju förbi känns typ som att de var tisdag igår, aja inte klagar man ju haha.
Haft långa tråkiga lektioner hela dagen, for hem och inväntade Felicia när jag slutade. När hon kom for vi in till stan och käkade middag och hon köpte lite grejjer, sen har vi varit hemma hos mig och myst på och spela in en liten film haha..är så trist att vi inte hinner umgås så mycket som man skulle önska nu när skolorna är igång och vi går på oliga skolor och allt :( men man för göra de bästa av situationen! 

(gammal bild på oss sen nyår)

Aja, nu ska jag snart krypa under täcket för natten och sova för imorgon kommer Lena till kalix och umgås med mig, vi ska på någon mässa och sen ska vi och kolla på hockey. Efter de blir de mys och lite annat gissar jag så får se om jag orkar uppdatera så mycket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0