SCHAMPO INPACKNING UNQ ONE

Idag har vi gått igenom schamponeringen, tränat massagetekniker och fått tvätta varandras hår.
Igår gick vi även igenom alla Revlon produkter vi kommer använda oss av på skolan (dvs shampon, balsam, inpackning osv) så idag fick vi göra bedömningar på varandra vilket schampo man bör använda och de här hade jag i mitt hår..



"Color Sublime shampoo"Ett shampo för färgat hår som upprätthåller pigmenten i hårets fibrer så att färgen håller längre (vilket är jättebra när jag har rött hår som lätt vill rinna ur)Shampot rekomenderas till hår som är färgat med permanent färg, toning eller blivit uppljusat mer än 3 toner."Hydra Rescue treatment" En intensiv kurbehandling som stärker hårstrået och återställer fuktbalansen i torrt och förstört hår.

Inpackningen ska användas i fuktigt hår och verka i 3-5 min, den efterlämnar håret mjukt och glansigt.
Håret blev väldigt mjukt efter "tvätten" och dem här produkterna tänker jag nog köpa hem inom kort.
En annan härlig produkt som jag hade i mitt hår idag är Uniq one..


Denna produkt är så härlig så den har 10 bra egenskaper

♣ Tillför glans och eliminerar frissighet
♣ Återuppbygger skadat hår
♣ Skyddar vid värmestyling
Gör håret silkesmjukt
Färgbevarande med UVA/UVB-skydd

Gör håret lättare att styla
Gör håret medgörlig
Ger en hållbar frisyr
Förebygger kluvna toppar
Ger en naturlig fyllighet


Även denna produkt kommer jag inhandla inom kort. Känner att jag kommer bli väldigt fattig men alla produkter är självklart värt priset! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0