BRA SLUT PÅ DENNA SKOLVECKA!



Har hunnit med riktigt mycket idag eftersom vi slutade redan kl 9, vid 10 gick jag och Tea med Lena till busstationen innan vi sen fortsatte till myggan för en kyckling toast till lunch och en massa prat. Efter att vi hade ätit gick vi en sväng och solada och jag har lyckats bränna mig..

Efter de cyklade jag till sjukan och mötte mamma så gick vi och hälsade på mommo, skönt att se att hon är på bättringsvägen iallafall fast helst hade hon varit hemma för länge sen hon har ju trots allt legat inne en hel vecka nu, och de lär nog bli en till.
Gick till pappa i matsalen när jag ändå var på sjukan och fick lite efterrätt och pratat lite resa med han innan jag cyklade hem och tog en liten pn.

Klockan 5 for jag på ett spinningpass med Matilda och efter de tog vi en timme på gymmet också där vi tränade mage och armar innan vi sen promenerade hem till mig och åt lite frukt.

Har precis lagt mig i min renbäddade säng med nyrakade ben och ser på big brother, väntar på att mitt hjärta ska komma hem från matcherna och mysa med mig. Sjukt skönt med helg! :)

Godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0