MY DAY

Började dagen med att rulla mig ur sängen för att överhuvudtaget ta mig upp vid halv 9 (hade sovmorgon), och de första man ser när man kollar ut är flera ton med snö ingen bra start på dagen alltstså!
Kommer till skolan just när min första lektion ska börja, fortfarande lika trött och får veta att läraren är sjuk och lektionen inställd - toppen, fick vänta 2 timmar till sista och enda lektionen..

Efter skolan for jag hem en snabbis och åt innan vi for till morfar med en tårta eftersom mommo inte är hemma så fick vi fixa de. Fikade lite där innan jag tog cykeln till solkällan för 28 minuters solning - hade tänkt börja bli brun nu och lite färg fick jag då iallafall.

Efter att jag solat for jag till Sporthallen för 1 timmes gym - 25min crosstrainer, 3 axelövningar 3x15, sen några mag och rumpövningar 3x20 och avslutade med 10 min löpning på bandet.
Nu ligger jag i sängen helt slut och ska slå igång tv:n och se big brother innan jag somnar.
Har bara en lektion imorgon - idrott då vi ska ha zumba, blir nog kul. Sen hade jag tänkt ta tag i mitt bombnedslag till rum! :)


Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0