ÄLSKADE HJÄRTAT..

Hjärtat, jag vet inte hur många gånger jag sagt det.. men jag tröttnar aldrig på att säga det heller, jag älskar dig så sjukt enormt
mycket.  De är helt otroligt hur man kan känna något så stort för en person.
Du betyder så sjukt mycket för mig, du ger mig värme, du är den som får mig att skratta även i de mörkaste stunderna . Du är den jag kan prata med om precis vad som helst. Du finns alltid där för mig och jag likaså för dig! 
Och jag vill verkligen att du ska veta att jag är sjukt ledsen att jag inte insåg de tidigare, att det var med dig jag skulle vara och ingen annan, jag ångrar alla misstag jag gjort så de gör ont vill bara glömma allt. Hade de gått hade jag spolat tillbaka tiden och tagit vara på den, varit med dig varenda sekund jag hade kunnat istället för att gå miste om en massa tid tillsammans med dig som hade kunnat vara lika underbar som nu.

Men jag antar att man inte ska gräva ner sig i det som varit, man lär sig av sina misstag och jag är glad att jag har dig nu iallafall. Du har gjort mig till den lyckligaste flickan som lever i denna värld.. Du var pusselbiten som fattades i mitt liv, någonting saknades och de var du. Med dig kan jag känna mig hel, jag kan älska och känna mig älskad tillbaka.
Och ska jag vara ärlig måste jag säga att de känns som att de har varit du och jag så sjukt mycket längre än de egentligen har. Jag hoppas du vet om att du är världens underbaraste person, ska göra allt jag någonsin för att alltid få ha dig kvar vid min sida..Jag kommer alltid att älska dig vad som än händer, min finaste Jacob





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0