BLINGSKAL.COM

Har försökt sova ut lite idag men vaknade ändå vid halv 11 så klev upp och åt frukost, for med och skjutsade mina systrar till en kompis och så nu hem igen. Lite senare ska jag fara till sporthallen för att hålla i handbollsskolan idag med Elin, men innan de skulle jag behöva ta tag i lite historiaplugg har prov på onsdag och har knappt börja läsa ännu..inte okej och de här prover måste jag klara!
Får se om jag skriver nå mer sen annart blir det väl imorgon, då har vi karaktär och tror vi skulle gå igenom den sista klipptekniken då :)




Behöver någon ett nytt/nya mobilskal tycker jag ni ska klicka er in här, där har dom super snygga skal och dessutom fri frakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0