FILM & SOVA

Har precis lagt mig i sängen för att slå igång en film innan jag somnar för ikväll. Idag har jag varit på skolan hade teori på idrotten, satt och lyssna hela lektionen på engelska, sen på matten räknade jag och Lena klart kapitlet så vi slipper jobba under praktiken. Sen ikväll har jag även hunnit städa upp i mitt rum och skrivit filmanalysen så nu har jag inget mer att tänka på innan praoen otroligt skönt!

Sista skoldagen imorgon innan helg, praktik och lov och så fyller även mitt hjärta år. Helgen ska jag och han åka iväg till umeå, sova på Scandic, mysa, kolla på bandy när mina systrar spelar eftersom att dom har cup där. Blir säkert jätte bra, och så får jag ju träffa Ania också som jag inte träffat sen i sommras :)



Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0