FREDAG!

Ligger i sängen och har just skrivit klart min engelska artikel om en massa tykten och allt vad den nu skulle handla om, känns skönt att ha gjort bort den får ju dock se om jag får godkänt på den för tyckte de var jättesvårt men hoppas väl iallafall. Är ledig idag så har hunnit vara en sväng till stan med min kusin en sväng och handlat lite till mamma. Snart ska Felicia komma och lämna lite saker som jag bett hon köpa åt mig när hon ändå var i happis, efer de ska jag börja laga mat har lovat att stå för middagen idag så får väl se hur de blir. Och ikväll kommer mitt hjärta hit!




Hur snyggt skulle de inte vara med en tattuering på nyckelbenet med någon text, eller typ på insidan av armen?
Jag vill ha en nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0