HELGEN & DAGEN

Orkade inte skriva igår efter att vi kommit hem. När vi kom till Umeå i lördags var vi och åt, sen for vi till hotellet för att bada basta och sen mysa resten av kvällen. Vi började dagen igår med att kliva upp alldeles för tidigt och äta hotellfrukost, sen for vi mot bandyplan och såg första matchen. Efter den gick jag och hjärtat till stan i snöstormen för att gå och äta och fara på stadium. Sen väntade en lång bussresa hem, där de blev lite mer mys :)

min finaste ♥

Idag har jag haft min första praktik dag på Hår och naglar spa, har inte funnits sådär jätte mycket att göra har fått städa, göra en uppsättning och hjälpa till att planera den här veckan och nästa så jag ska ha något att göra. Hittills känns det iallafall bra och tror de kommer bli jätte kul!
Nu har jag kommit hem från min träning för ett tag sen, har varit och kollat på den och nu ska jag snart klippa pappa som har blivit alldeles för långhårig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0