KEEP ON WALKING


Keep on walking, keep on walking..


Har suttit och fixat med en ny header åt Fanny nu och blev precis klar, ni kan ju alltir klicka här om ni vill kolla hur de blev eller läsa hennes blogg. 
Har tillbringat min dag idag åt att ha bokcafé, göra bort historiaprov och räknat en massa sidor matte på skolan. Sen har jag bara varit med min fina resten av dagen, underbart! 



Kom på att jag inte visat vad vi gjort på karaktären i veckan, nu blev dock bilden felvänd men skitsamma. Vi har iallafall klippt en gradering (bilden) och lika längder som var de sista klippsättet, glömde fota de. Nästa vecka ska vi ut på praktik i 2 veckor och sen har vi sportlov, så 2 ynka skoldagar kvar. Ska faktiskt bli riktigt kul med praktik, skönt att slippa skolan om inte annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0