UPPDATTERINGEN ÄR SOM DEN ÄR..

Hinner inte uppdattera allt för mycket pga. att jag har praktik på veckorna ochkommer hem så sent och är trött. Igår vaknade jag iallafall upp med hjärtat, låg i sängen och myste ett bra tag innan vi klev upp. Lite senare for han på match och Felicia kom hit, vi hann med en prommis till coop och hem, en spark tur till ica, mycker prat och lite annat kul, flott osv. Riktigt bästis mys, allt för länge sen sist!

Nu har jag nyss vaknat ska snart kliva upp och börja fixa mig, Felicia kommer snart och då ska vi ut och fota i finvädret, sen och se när hjärtat har bandymatch.

Så då vet ni de, intressant inlägg i know! Lägger kanske in bilderna sen idag om jag hinner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0