HOLD ON!

Kom på att jag inte lagt upp nå bilder på hur mitt hår blev sen jag färgade de så fotade två fula cambilder tillsvidare tills jag hinner fota någon bättre, dock ser de inte riktigt ut som på bilden! 

Idag har vi fortsatt klippa på karaktären, ökade längder och gradering så de känns som att vi börjar komma någon vart nu. Efter skolan har jag varit med felicia, färgat hennes mammas hår och lite sånt nu ska jag börja lägga mig för att sova i min ensamhet så jag tar mig upp imorgon.

We still hold on
Hold on, hold on now, now
Hold on to the dream

Although the road is long, we still hold on
We carry on, we still stay strong
Today is long but tomorrow will come
We still hold on
Hold on, hold on now, now
Hold on to the dream
Although the road is long, we still hold on
We carry on, we still stay strong
Today is long but tomorrow will come

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0