I'M ALIVE

Sen sist jag skrev har jag hunnit vara till stugan och spenderat en kväll och natt där med Lena och Felicia, ugåtts med mitt hjärta, jobbat lite här hemma och storstädat så de är fint när vi åker. 
På måndag far vi äntligen till Stockholm, ska bli otroligt skönt att bara få komma bort släppa allt vara med min fina och familjen och bara göra en massa roliga saker. 
Imorgon hade jag tänkt måla klart bodan och fara och vara med mommo en stund om de behövdes, sen får jag se om jag hinner börja packa annars får det bli på Lördag.

Så nu vet ni att jag lever iallafall, blir nog inte så mycket mer uppdattering innan resan får se om jag orkar skriva där eller om jag gör de när jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0