HELT SLUT!

Har varit lite inaktiv här, ber om ursäkt för de men har varken haft tid varje dag den här veckar har sett ut ungefär: vakna jobba äta träna duscha sova..Nu har jag just kommit ut ur duschen och landat i min säng och jag är verkligen helt slut i både kropp och knopp, har haft löp träning tidigare idag där vi körde några tunga intervaller benen kändes typ som bly efter gårdagens spinning/cardiocore.
 
Sista arbetsdagen imorgon sen får jag lov till 27 augusti vilket känns sjuukt skönt fast nog kommer jag sakna alla go'a barn också! 
I helgen blir det bara att mysa på med mitt hjärta och fina vänner medans resten av familjen är på psg, ska bli skönt att ta igen lite missad tid och njuta av att vara ledig :) 



Vart lite snett där men skitsamma orkar inte ändra de nu utan säger godnatt här!

Kan hända att uppdateringen fortsätter vara lite kass men ni hittar mig på instagram _amandastromberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0