VILKEN BRAIG DAG

Idag har det verkligen varit en bra dag trots de skit pissiga vädret! Började med att vakna med min pojke som sen for iväg, gick och la mig en stund till innan jag fixade mig lite och for och handla med Felicia innan Lena också kom. Sen har vi gjort tacos, ätit suttit och pratat och svamlat i några timmar, ätit kladdkaka osv. Så otroligt skönt att träffa dom, har ju inte funnits så mycket tid när man jobbar men nu har jag ju äntligen sommarlov - de har nog aldrig känts såhär skönt! 

Nu ligger jag i sängen och väntar på att Jacob ska komma tillbaka så jag slipper sova ensam, saknar faktiskt honom redag! 





åh de är tur att jag har så fina vänner och pojkvän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0