BRA DAG..

Började denna söndag med att vakna upp bredvid hjärtat som sedan for iväg på fotbollsmatch.
Eftersom jag börjar känna mig piggare nu (endast lite hosta och snuva) så knöt jag på mig springskorna och for ut på en timmes prommis innan jag tillslut landade hos mommo och moffa.
Satt i timmar och pratade med mommo om allt mellan himmel och jord, hon är allt bra och ha vet inte vad jag hade gjort utan henne! Åt middag där innan jag gick hem och var med min pojke som kom hem från matchen, blev lite mys och så bara.

Pappa har även beställt hem ett brunt löshår till mig idag så inom kort ska jag bli brunett och långhårig igen, de ser jag fram emot!
Avslutade kvällen med att kolla big brother med min bror innan jag hoppade in i duschen, och nu ligger jag här.

Godnatt mina vänner! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0