FUNDERAR PÅ FRISYRBYTE..

Fick sota för att jag drog mig till skolan i måndags även fast jag borde ha legat i sängen. Vaknade helt utan röst igår fick knappt fram nå ord bara viskningar, hostan och halsen var värre och senare mot kvällen fick jag även någon slagt ögoninflammation också. Så jag har legat hemma i sängen både igår och idag, missade Björn Axén visningen som jag verkligen hade velat se..och även friluftsdagen idag.
Blir hemma imorgon också sen på Fredag får vi se, då ska jag nog försöka fara till skolan :)
Börjar få en mindre snygg utväxt i mitt koppriga som kommer bli väldigt svår att underhålla, så funderar på att färga över allt med en mörkbrun färg och stoppa i löshår så som jag hade i sommras och sen bara låta de vila börjar bli less på att färga håret nu haha :)
Bild sen sommarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0