SISTA PRAKTIKDAGEN..

Har varit på min sista praktik idag känns sjukt trist att de är slut för den här gången och att jag inte får fara tillbaka förän om typ 2 månader då vi har praktik igen. Har klippt för fullt idag, två nöjda kunder. Alltid lika kul!
Sen har jag hjälpt Josse med en uppsättning, lunchat på myggan med Anna, gjort airbrusch tattueringar osv. 8 timmars jobb och full rulle, bland den roligaste av alla dagar!
Sen jag kom hem har jag hunnit  städa upp i mitt rum, varit på ica och kollat lite på Natalie och Carolines bandyträning och nu har jag just duschat tänt lite ljus och lagt mig i sängen. Nu inväntar jag bara hjärtat så blir den här dagen världsbäst! :)

[kärlek]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0