SJUK

Bloggen har fått lida lite nu eftersom att jag varit sängliggandes i sängen hela helgen, åkt på feber och förkylning så har inte haft orkt till någonting annat än tv, sova och lite mys med hjärtat. Tur jag haft han här iallafall så jag inte behövt vara själv.
Har fortfarande lite feber och så men ska försöka ta mig till skolan imorgon och på tisdag iallafall, imorgon ska vi ta med våran första "kund" till skolan och klippa, och på tisdag kväll ska vi några från klassen på Björn Axén visning i Luleå på kulturens hus, ingenting man vill missa i första taget!
Så ska fortsätta tillbringa kvällen i sängen med panodil, halstabletter och lite cola framför tv:n :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0