LOV

Har haft lite dålig uppdattering här men skyller väl på att de är lov och jag har försökt ta vara på tiden så mycket som möjligt men tänkte berätta lite om vad jag haft för mig.

Lördag - Vaknade med hjärtat, morgon mys och sen gick vi in till stan för att kolla in Kalix vinterdag. Senare på kvällen for jag till Felicia, vi fixade hennes rum och lite sånt innan vi somnade.

Söndag - Klev vi upp och åt frukost som Felicias mamma hade gjort till oss innan vi remmade på oss pjäxorna och for ut på en liten skidtur. När vi kom tillbaka till Felicia for vi direkt till lappträsk och grillade innan vi for till mig för lite bastumys osv somnade rätt tidigt.

Måndag - Spenderade vi också ute i de fina vädret, köpte lite fika och gjorde varm choklad som vi tog med oss och gick ut på isen. Senare på kvällen hade mina systrar föräldrarmatch i bandyn och eftersom mamma inte ville spela fick jag göra de istället, var faktiskt riktigt kul märktes nog dock att de är många år sen jag la av med bandyn haha men fick mig 2 mål iallafall och ett inte lika roligt skavsår. Hann med lite mys med hjärtat också.

Tisdag - Tog bussen till Luleå med Lena halv 10 ungefär och gick i affärer och shoppade, åt max mat osv. Tog bussen hem vid 3. När vi kom hem lagade vi mat och fixade naglarna innan vi for och såg när min finis hade match. Hemma från den blev de bastu och så innan vi slockna.

Onsdag - Tog vi de rätt lugnt, städade mitt rum och bara chilla lite innan Lena tog bussen hem och Jacob kom hit. Så då blev de mys på kvällen med godis och big brother innan han for hem..eftersom att han jobbar hela lovet typ. Så fick sova själv vilket slutade med av att jag vaknade upp av en inte så kul mardröm vid 6 imorse.

Idag for jag till mommo och moffa när jag vaknade och åt frukost efter de for jag till stan med Natalie och Caroline för att hjälpa dom köpa presenter, hjälpte dom att fixa frillorna till kalaset ikväll också.
Har även hämtat ut min kamera idag.
Avrundar här innan de blir ännu längre, ska gå och plugga lite nu tror jag innan jag ska se big brother.


[två bilder från när vi var ute på isen]

Saknar mitt hjärta sjukt mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0