DÅLIGT SLUT PÅ DAGEN..

What am I gonna to do when the best part of me was always you,
And what am I supposed to say when I'm all choked up and you're ok
I'm falling to pieces
Startade dagen med nationella engelska (uppsatsdelen) som gick förvånadsvärt bra för att vara jag haha, hade ett riktigt drygt hål på nästan 3 timmar som kändes som en hel dag typ innan matten.
For hem med Lena efter skolan, städade upp i mitt rum medan hon gjorde historia sen käkade vi middag och for tillbaka till skolan för att höra när 3orna redovisade om sitt projekt arbete och sedan sitta ner och prata lite i olika grupper kring de. Svamlade på lite med Lena här när jag kom hem innan hon for med bussen.


[bild sen helgen på mig och lena]

Till de dåliga då..
Har hunnit med ett dåligt besked nyss, bara sånt man inte orkar med något som tär något oerhört på mina krafter just nu. Mommo flyttades igår från intensiv avdelningen i Kalix (efter att ha legat där 19 dagar) till en vanlig avdelning i Sunderbyn, min syster ringer dit för att prata med henne men istället svarar en sköterska och ber att få prata med mamma. Hon har blivit flyttad till intensiven IGEN, ikopplad alla slangar och skit ännu en gång. Förstår inte varför just hon, skulle göra vad som helst för att ta all smärta och alla långa dagar hon går igenom nu, imorgon är de 3 veckor sedan och de lär ju bli några till..hon är inte värd att gå igenom så mycket skit, tycker sjukhusen också ska ta och rycka upp sig och kolla upp vad fan som är felet.
Jag vill ha min mormor tillbaka, som vanligt!
De här var verkligen inte det slut jag ville ha på dagen, nu går tankarna på högvarv..


What am I gonna to do when the best part of me was always you,
And what am I supposed to say when I'm all choked up
I'm falling to pieces

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0