LÅNG HELG - LULEÅ

Så otroligt skönt med långhelg! Vaknade imorse och trodde de var Måndag, for till Luleå vid halv 10 med min familj gick på stan ett tag och även fast jag bara hade 500 kr med mig blev jag 4 plagg rikare, jag kan verkligen inte spara pengar haha. Efter att ha gått på stan någon timme for vi och hälsade på gammel mommo och gammel moffa innan vi åkte till Sunderby sjukhus och hälsada på mommo.

Har kommit hem för typ 2 timmar sen har hunnit äta middag och se gårdagens bigbrother avsnitt och nu liggar jag och inväntar mitt hjärta för myskväll! :)

[tog en ful cambild med lite ofixat hår, men bara för att visa att jag förändrat frillan lite ;)]

Kanske fotar kläderna jag köpte imorgon, på måndag eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0