LÅNG HELG

Har haft en skön lång helg som tyvärr börjar lida mot sitt slut nu, så tänkte dra en kort resume av vad jag har sysslat med..

Fredag - Var lediga från skolan pga. inställda lektioner, låg och drog mig i sängen innan jag mötte upp min mamma på stan för lunch/fika och presentinköp. Efter de hälsade vi på mommo på sjukhuset. For på spinning + gym med Felicia och Matilda. Resten av kvällen mös vi på här hemma jag och Felicia.

Lördag - Åt frukost ute på altanen i finvädret innan jag tog en prommenad till sjukan för att hälsa på mommo igen, satt där i 1,5 timme och pratade ungefär innan jag gick hem igen. Resten av dagen kvällen spenderades med mitt hjärta.

Söndag - Även denna dag tillbringade jag åt min fina pojkvän, var hemma och mös på. Bokade även en Stockholmsresa till sommaren så i Julia åker vi min familj och Jacob till sthlm, härligt! Hade handbollsträning och avslutade kvällen med lite mys innan vi somnade.

Måndag - Hann med ytterligare lite mys på morgonen innan min träning. Efter träningen for jag hem, duschade och fixade mig lite innan vi drog till Felicia för middag och lite roligheter, dock slutade kvällen inte riktigt lika roligt men fick iallafall sova med mitt hjärta en natt till och umgås med han idag. 

Idag - Har vi inte gjort ett skit legat i soffan/sängen hela dagen, for och tränade fotbolls brudarna kl 17 och nu sitter jag här.

Så nu vet ni de hejsvejs!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0