LITE BILDER


Här är bild på tröjan och jeansen jag köpte i Luleå i lördags, köpte ett vitt oversize linne också som jag inte orkade fota.

[en lite bättre bild sen jag klippt mig också]

Så otroligt skönt att ha gjort bort alla nationella prov har bara matta muntliga kvar imorgon, och det är endast 5 skoldagar kvar och 5 dagar praktik innan lovet.
Ser emot praktiken riktigt mycket faktiskt, ska bli kul att få komma ut.
Sen ser jag även fram emot lovet.
Ser fram emot shopping i Luleå nästa helg med mina bästa.
Ser fram emot våran stockholms resa 16 Juli - behöver verkligen få komma iväg så det blir perfekt!

Ja så jag ser faktiskt fram emot ganska mycket just nu, trots allt de jobbiga som tynger ner vardagen! :)

Kommentarer
Postat av: S.

Galet snygg! =)

2012-05-25 @ 15:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0