MUCH TO DO!

Godmorgon på er! har vaknat för drygt 1 timme sedan och jag är trött som bara den kan jag medge, igår efter skolan hann jag bara hem så for vi och handlade och åt lite grand snabbt hos morfar innan jag bytte om för att fara och jobba på pappas jobb. Blev nästan 8 timmars arbete med servering av vin, varmrätt, mm och sen en herrans massa plockande och disk men i de stora var de faktiskt ganska kul och de skadar ju aldrig med lite extra pengar.
Kom iallafall hem nån gång där vid 2, men kunde såklart inte somna då så tror klockan hann bli halv 4 iallafall..

Idag ska jag se till att plugga Hud,hår&färg och kanske även skriva klart filmanalysen och historiauppgiften annars blir det imorgon. Sen ska vi även fira min bror i förskott eftersom nästan ingen är hemma imorgon då han fyller år egentligen. Har även lyckats lova 2 klippningar idag så de gäller att ligga i hårt nu, så bäst att börja med pluggandet direkt. Förhoppningsvis avslutar jag den här dagen med mys med mitt hjärta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0